tirsdag den 31. december 2013

Godt Nytår!


Så er det blevet tid til det sidste blogindlæg i 2013 :)
Jeg plejer altid at have en Top 10 på min blog ved denne tid - men ikke i år...der er simpelthen ikke layouts nok til sådan én ;) Masser af bestillingskort er det blevet til, men dem "gider" jeg ikke lave en Top 10 over, da kortmageri som bekendt langt fra er mit yndlingsområde *G*
Når jeg sådan ser på det, så er faktisk blevet til ALT for lidt scrap i år, og hvis jeg endelig skal have et kreativt nytårsfortsæt i 2014, så må det blive: En hel masse mere kreativt...og ret beset kan det jo kun gå fremad, det kan i hvert fald dårligt blive til mindre end i år *G*
---------------------------------------------------
Jeg vil gerne sige 1000 tak til jer, der er trofaste følgere på min blog - også selvom der somme tider er langt imellem indlæggene - og også 1000 tak for skøn inspiration rundt omkring hos jer. Det er altid hyggeligt at komme på blogrundfart, både når der er kreativt, men jeg elsker også at læse om hvad der sker af stort og småt i jeres liv - så tak fordi I deler :)

Til sidst vil jeg ønske jer alle et rigtig godt nytår - vi "ses" i 2014


Follow Me on Pinterest

8 kommentarer:

  1. Kære Jette, ja jeg blev også lidt forbavset over hvor få LOer jeg har lavet i år, skal vi ikke være enige om at det skal være løgn i 2014, den må ha en på frakken så der er noget at vælge imellem til næste nytår, det der kortmagerri er sådan set heller ikke mig, men det er så dejlig hurtigt, og så sidder man plusselig fast i en stak kort, om du forstår, så vi har samme nytårs fortsættelse: mange LOer og mini album. godt nytår og knus og tak for dine kommentarer morkaren.

    SvarSlet
  2. Ja du må sgu se at få lavet noget mere i 2014 - hihi.
    Rigtig godt nytår til dig og dine. Jeg følger ihvertfald med herinde også i det kommende år - jeg er vild med dine ting!
    Vi blogges ved.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  3. Godt Nytårs fortsæt. Jeg glæder mig til at se flere af dine layouts i 2014. Og du har jo nogle dejlige modeller at scrappe!
    Godt Nytår.

    SvarSlet

  4. Også et rigtig godt nytår til dig

    SvarSlet
  5. Rigtig godt nytår.
    Glæder mig til at se endnu flere kreationer og til at følge din blog her i 2014 :)
    Knus

    SvarSlet
  6. Sjovt at du lige skriver at du ikke er vild med at lave kort.....haha. For et par år siden lavede du faktisk ikke kort.... Men du er da bare komet efter det, er du.
    Jeg glæder mig da til at se mere her.
    Tak for dine utallige kommentarer hos mig - og meget trofaste. Det er noget der glæder mig meget.
    Godt nytår til dig og dine.
    Knus fra Annette

    SvarSlet
  7. Godt nytår - jeg håber du er kommet godt ind i det nye år :) Det er en fornøjelse at følge med på de indlæg der kommer fra dig og altid dejlig med dine kommentarer!

    SvarSlet
  8. Kære Jette ja det er jo rigtig længe siden jeg har været forbi din side, men kan se du er meget på pinterest. Jeg har jo heller ikke været ret meget på min egen blog. Og scrap har der ikke været det vilde af. Og som et ordsprog siger lidt men godt, sådan må du også tænke. For der kan jo være flere årsager til man ikke altid for lavet det vilde, og så er det jo også bedst det er af lyst og ikke af pligt for at tilfredsstille andre man lave det. Knus og kram fra Lise (Alperoser)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...