onsdag den 20. august 2014

Cykelmyggen Sarah

Så er det Sarah der igen måtte holde for til et layout ;)
Men sådan en lille ny cyklist fortjener da at blive foreviget synes jeg. Det er jo stort når man får lært at køre på cykel :)
..og selvfølgelig skulle jeg absolut ha' mast 4 rimeligt store billeder ind i layoutet, så det kostede lidt hovedbrud og en del nedskæring på pynten - men altså...de SKULLE med alle 4.
Igen er det papir fra Sassafras Lass, der er brugt - og det bliver det sikkert også til de næste mange børnelayouts - det passer så fint til formålet.


Jeg har fået mig en ny telefon - min elskede gamle Nokia afgik ved døden for nylig, så nu har jeg investeret i en smart phone...jow jow man er kommet med på moden. Så nu er jeg da ikke helt til grin hos mine unger mere *G*
Nå -  men om ikke andet så tager den i det mindste nogen bedre billeder end mit gamle camera - jeg skal bare lige ha' ordentligt styr på det *G*
------------------------------------
Ha' en dejlig eftermiddag - og tak fordi I stadig er nogen der lægger vejen forbi mit hjørne af cyber space ;)



Follow Me on Pinterest

3 kommentarer:

  1. Sikken et dejligt LO, ja det er så fint at blive stor nok til at turde sætte sig op på en cykel, og det må farmor da tage billeder af,(de bliver så hurtige store) dit LO er super dejligt og et varigt minde. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Lækkert layout med nogle dejlige billeder af en lille stolt pige

    God aften

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder, som selvfølgelig alle skulle med. Det har du lavet flot og der er da fint med pynt også. Lækkert papirvalg.
    Hilsen fra en hvis Nokia døde for to år siden. Jeg er vildt glad for min IPhone, og kan ikke forstå jeg ikke fik den noget før.......men den anden kunne da både ringe og sms'e.....men ikke klare en tur ned i byen uden at løbe tør for strøm. Og den var fra før fotografiet blev opfundet som min mand sagde. Så fagre nye tider....

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...