onsdag den 13. august 2014

Lidt Krea - og en 1-års pige :)

Så gik der nok igen laaaang tid fra det sidste indlæg ;)
....men her er da i hvert fald lidt nyt fra mig.
Lidt kreativt har jeg da lavet - men det har især været mange bestillingskort, og picnic-kurven herunder er så et af de sidste i denne omgang. Den er lavet med noget papir fra MME, som har ligget i 100 år - og til selve kurven har jeg brugt noget hvidt karton som jeg engang købte i Søstrene Grene. Det er hammergodt til formålet, fordi det er rigtig kraftigt - men selvfølgelig har de ikke mere af slagsen. Næste gang de har det på lager, så køwer jeg sq det hele *G*



Siden sidst har vi også fejret lille Siljes 1-års dag. Godt nok lidt på forskud, for det er først d. 19. august hun runder - men det sku' jo passe med at alle kunne være med...div. friweekender og sårn. Den unge dame ses herunder igang med 1 års lagkagen. Jeg skal hilse og sige at det gik RIGTIG godt....flødeskum og div. er ik' så dårligt ;)



...og så har vi lige to små kusiner, der deler en småkage. Eller også prøver Cassandra at forklare, at da hun er ældst så er det altså hendes kage *G*



.......og så er jeg jo så heldig at jeg har ferie pt. - og det er jo ikke det værste man kan komme ud for! ;)
-----------------------------------------
Håber I nyder det, der er tilbage af sommeren (selvom vejret er liiiidt spøjst) -
Jeg gør i hvert fald, og har planer om noget kreativt der IKKE er kort *G*
Tak fordi I lægger vejen forbi :)
Follow Me on Pinterest

2 kommentarer:

  1. Sikken en fin kurv, er den til en gave? og dine børnebørn er blevet større og kære, dejligt de er nogenlunde jævnaldrende, de kan få meget glæde af hinanden når de vokser op. knus morkaren. p.s. nyd du kan sove længe, lad være med at trække væggeuret op.

    SvarSlet
  2. Det er da rart at se at der er lidt liv i dig endnu - hihi. Sikke en superflot picnickurv.
    Jeg smiler lidt når jeg ser du har haft travlt med bestillingskort - for mener bestemt jeg kan huske en der IKKE lavede kort *G* ... (nok lidt som jeg sagde med LO)
    Sikke nogle søde børnebørn - de kan snart hjælpe Bedste med at scrappe *G*

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...